Premium sekce

Pusťte si videa v premium kvalitě

Premiový vstup
PODNIKATELSKÝ PLÁN PRO ZALOŽENÍ VLASTNÍ FIRMY MARTART
z primárních a sekundárních dat. Zdroji sekundárních dat mi jsou odborné knižní publikace, internetové články a statistiky. Hlavním zdrojem primárních dat je marketingový výzkum ve formě dotazníku a dotazování formou rozhovoru, které se zaměřovalo na
Marketingový výzkum -
Proces marketingového výzkumu (příprava, sestavení projektu, sběr sekundárních a primárních dat, kvalitativní a kvantitativní výzkum, zpracování, analýza a interpretace). Aplikace marketingového výzkumu na různé oblasti, činnosti a různé formy organi
ČESKÁ ZEMĚDĚLSKÁ UNIVERZITA V PRAZE -
Výzkum je zasazen do kontextu evropské příhraniní spolupráce, ... sekundárních dat s využitím dat ýeského statistického úřadu a dalších územních správních úřadů, dat z databáze schválených projektů Euroregionu a další interní materiály. Byla proveden
AMBIS Management 3 Vysoká škola v Praze a Brně
Základy metodologie vědy tj. věda a výzkum, vědecká teorie, metodologie, výzkumný proces, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum, vztah mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem, smíšený výzkum, akční výzkum. ... Využití sekundárních dat. Sběr
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI FAKULTA EKONOMICKÁ
1.2.2 Sekundární sběr dat Před zapoetím každého marketingového výzkumu bychom měli zvážit, jestli již takový výzkum byl v minulosti někdy prováděn. Z toho důvodu jako první zjišťujeme a případně analyzujeme sekundární data. Využití sekundárních dat m
Obsahy ročníkov | Ekonomický časopis | Ekonomický ústav SAV
Metodicky se výzkum opírá o vyhodnocení sekundárních statistických dat Českého statistického úřadu a Finanční správy ČR. Data jsou statisticky zpracována a podpořena primárním výzkumem, který byl realizován v roce 2016.
REM - Regional Entrepreneurship Monitor
V rámci tohoto výzkumu byl vytvořen informační systém REM (Regional Entrepreneurship Monitor), který aktualizovaně slouží ke sběru primárních a sekundárních dat pro řešení předmětných témat zadaných Moravskoslezským krajem a podporuje přenos, ukládán
Laboratorní výzkum oproti tomu navozuje stálé podmínky průběhu výzkumu. Nevýhodou tohoto způsobu sběru dat je však jeho “neautentičnost”. Studenti vědí, že jejich tlumočnický výkon je sledován, což má bezpochyby vliv na výsledky zkoumání, ať již pozi
ANALÝZA SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ A NÁVRHY OPATŘENÍ NA ...
„Marketingový výzkum může být chápán z pohledu jeho provedení, čímž je sestrojování dotazníků, plánování vzorků dotazovaných, metody sběru dat a analýzy dat.“ 2 „Cílem marketingového výzkumu je poskytnout podstatné a objektivní informace o situacích
VYSOKÁ ŠKOLA POLYTECHNICKÁ JIHLAVA Katedra ekonomických studií
Cílem této bakalářské práce zaměřující se na marketingový výzkum zákazníků ... plán výběru vzorku, sběr dat, analýza dat a reportace výsledků, dotazovací techniky, on-line výzkum, osobní dotazování, dotazník ... primárních zákazníků a marketingový vý